Gaziantep Web Tasarım

Kullanıcı Girişi


Arama

 Avatar Yok
01 Kasım 2015

Selamün aleyküm Hamit abi benim size bir sorum var.İş hakkı için başvuru yaptım e-devlette daha önce başvuru durumu atanmaya hazır yazıyordu ama şimdi başvuru durumunda DPB gönderildi yazıyor.Bunu açıklayabilir misiniz sonuç ne yani…
Şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum size..

5 Cevap |
3.466 Defa Görüntülendi
 Avatar Yok
01 Kasım 2015

A.s. kardeşim, başvurunuz artık son aşamaya gelmiş. İlk kurada atama işleminiz yapılacak. Şimdiden hayırlı olsun. Saygılarımla.


Not: Hamit YILDIZ'a çok acil durumlarda hamityildizim@gmail.com mail adresinden sorularınızı iletebilirsiniz. Mail ile iletilen her soruya yanıt verilmeyecek, aciliyet arz edenler yanıtlanacaktır. Acil olmayan sorularınızı Sehitgazi.com sitesi üzerinden iletiniz.

 Avatar Yok
02 Kasım 2015

Selam katdesim bende sizinle ayni durumdayi atamalar ne zaman acaba bir bilgi alirsaniz paylasirsaniz sevinirim

 Avatar Yok
12 Kasım 2015

DEĞERLİ KARDEŞİM LÜTFEN BİMMER MESAJ ÇEKEREK KURA NETİCESİNİ VE TARİHİNİ İSTEYİN VE MAGDUREYİNİZİ BİLDİRİN SAYGILARIMLA.

 Avatar Yok
27 Kasım 2015

DEĞERLİ KARDEŞİM LÜTFEN BİMMER MESAJ ÇEKEREK KURA NETİCESİNİ VE TARİHİNİ İSTEYİN VE MAGDUREYİNİZİ BİLDİRİN SAYGILARIMLA.

 Avatar Yok
08 Aralık 2015

arkadaşlar atamalar 16 aralıkta bakan hanımın atama açıklaması GAZİHABER COM. da.bakın .6 atama herkese hayırlı olsun

Soruyu Cevapla

Kayıtlı

Üyeyim

Yenimisiniz? Kayıt Olun